Hvor køber man en ny slæde?
Kent Friis
2010-01-13 20:10:39 UTC
Jeg bor næsten på toppen af en bakke, dvs. hvis jeg går et par hundrede
meter ned ad marken, går det pænt nedad - alletiders kælkebakke. De
sidste par år har jeg (mis-) brugt et bodyboard (en form for surfbræt)
som slæde, men nu ville den ikke være med mere. Så jeg må jo have fat
i en rigtig slæde.

Sidste vinter mener jeg de havde dem i Brugsen, men i år har jeg kigget
i Brugsen, Netto, Fakta, Bilka, Harald Nyskrald og Bygma, og ingen
steder har de slæder. Min lillebror mente at de nok var udsolgt, men jeg
har ikke set dem endnu denne vinter, og de bliver altså ikke udsolgt
før de finder dem frem. Har de bare allesammen "glemt" at bestille
slæder, når vi vi "aldrig får sne mere" pga. global opvarmning?

Sjovt nok har de masser af isskrabere, snekæder osv, så det kan ikke
være kommet som en hel overraskelse at vi fik sne.

Hvor fa*en køber man en slæde? Det er jo nu mens sneen er der den skal
bruges.

Mvh
Kent
"The Brothers are History"
Anne Lise Hovdal
2010-01-13 23:23:39 UTC
Post by Kent Friis
[...]
Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med med å kjøpe slede, men
det globale oppvarmingen tror jeg ikke så veldig på. I Norge har
det vært litt for kaldt den siste måneden til å kunne tro på det.
Det var mange minusgrader over lengre tid. Det var litt mildere i
noen dager, men nå har det blitt en del kaldere igjen. Hørte også
her en dag at en isbre de trodde begynte å smelte på grunn av
global oppvarming likevel ikke hadde smeltet. Det var 0 grader,
og på grensen til smelting da.

Anne Lise Hovdal
Anne Lise Hovdal
2010-02-07 02:38:38 UTC
Post by Kent Friis
Hvor fa*en køber man en slæde? Det er jo nu mens sneen er der den skal
bruges.
Fikk du kjøpt noen slede?

Anne Lise Hovdal
Kent Friis
2010-02-07 07:38:16 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
Hvor fa*en køber man en slæde? Det er jo nu mens sneen er der den skal
bruges.
Fikk du kjøpt noen slede?
Ja, for en uges tid siden havde de dem pludselig i Brugsen. Så sidste
weekend var jeg ude i sneen ~2 timer både lørdag og søndag. Og siden
har jeg så ligget med noget influenza lignende :-(

Det er ved at være ovre, men jeg skal ikke risikere at lege mere i
sne sådan lige foreløbig.

Mvh
Kent
"The Brothers are History"
Anne Lise Hovdal
2010-02-07 15:02:23 UTC
Post by Kent Friis
Post by Anne Lise Hovdal
Fikk du kjøpt noen slede?
Ja, for en uges tid siden havde de dem pludselig i Brugsen. Så sidste
weekend var jeg ude i sneen ~2 timer både lørdag og søndag.
Det høres ut som det vi på norsk kalles morsomt ut, og jeg kunne
ha tenkt meg å gjøre noe lignende. Det nærmeste jeg har kommet
når det gjelder dette er vel å renne på rattkjelke som barn, men
som voksen var jeg jo på akebrett sammen med barna i barnehagen
skoleåret 1991-92. Ja det var moro.

Og siden
Post by Kent Friis
har jeg så ligget med noget influenza lignende :-(
Det var det da ikke noe særlig å høre.
Post by Kent Friis
Det er ved at være ovre, men jeg skal ikke risikere at lege mere i
sne sådan lige foreløbig.
Nei det må du ikke, for da kan du jo få det igjen. Så fint at du
er nesten bra igjen. Men hvis du skulle ta en tur til på slede
skulle jeg gjerne ha sett det. Da kan du jo få noen til å ta bilder
og legge ut. :o)

Anne Lise Hovdal
Kent Friis
2010-02-07 15:48:45 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
Post by Anne Lise Hovdal
[...]
Det var meget sjovt, da først sneen var blevet trykket så meget sammen
at jeg kunne få fart på. Sneen var noget dybere end slæden kunne klare,
så de første mange ture var det bare med at køre lidt længere hver
gang. Det var faktisk først om søndagen det begyndte at gå rigtig
godt.

Nå ja, og så væltede jeg et par gange, hvor slæden kom ud imod kanten
hvor sneen ikke var trykket sammen, og lige pludselig kørte op ad en
næsten lodret flade. Den ene gang slog jeg mig faktisk en del, men
det gik da hurtigt over igen - i modsætning til influenza'en.
Post by Anne Lise Hovdal
Og siden
Post by Kent Friis
[...]
Der er ingen der siger der stadig er sne når jeg har været frisk længe
nok til at turde forsøge igen. Men det er ikke til at vide, vi har
allerede haft sne meget længere tid end vi plejer på en vinter.

Mvh
Kent
"The Brothers are History"
Anne Lise Hovdal
2010-02-08 01:55:32 UTC
Post by Kent Friis
[...]
Ja jeg ser deg for meg kjøre fort i nedoverbakke med slede, og
skulle ønske det var meg som gjorde det. Jeg vet ikke om jeg
tør noe slikt lengre, om jeg skulle få mulighet til det. Så jeg får
holde meg til sykkel, og det gjør jeg jo på all slags føre.
Post by Kent Friis
[...]
Du må være litt forsiktig når du bruker sleden, for ellers kan du
jo bli skadet.
Post by Kent Friis
Post by Anne Lise Hovdal
[...]
Den kom sent her, men den har også ligget her i lengre perioder
enn vanlig. Likevel har jeg stort sett kunne bruke sykkelen. Det
går bare bra å sykle oppå sneet. Det er verst hvis det begynner
å regne og det blir glatt, men hvis jeg skal til byen en slik dag så
er det jo bare å ta buss frem og tilbake. Lørdag tok jeg buss til
byen selv om det ikke var glatt føre, men gikk hjem igjen. Det er
ca 3 norske kilometer herfra til byen.

Anne Lise Hovdal
Kent Friis
2010-02-08 16:17:29 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
[...]
Den har du også bremser på, det har jeg ikke på slæden.
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
[...]
Der skal mere til.
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
Post by Anne Lise Hovdal
[...]
Heromkring rydder de ikke cykelstien mere. Det ser ud til at sne fra
fortovet bliver skubbet ud på cykelstien, og sne fra vejen også ind
på cykelstien. Så i dag har jeg måttet cykle på fortovet til og fra
arbejde.

Mvh
Kent
"The Brothers are History"
Anne Lise Hovdal
2010-02-08 17:32:29 UTC
Post by Kent Friis
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
[...]
Tror ikke det er særlig lurt å bremse på det føret jeg syklet på i
dag iallefall, og jeg prøver å holde liten fart så jeg slipper å
bremse. Det var litt løssnø og litt for sporete enkelte steder i dag.
Tok likevel sjansen på å sykle ned en av de siste bakkene før
jeg kom hjem her, og angret vel egentlig litt på det et stykke nede
i bakken. Da var det for sent å gå av, men det gikk bra med lav
hastighet på sykkelen.
Post by Kent Friis
Heromkring rydder de ikke cykelstien mere. Det ser ud til at sne fra
fortovet bliver skubbet ud på cykelstien, og sne fra vejen også ind
på cykelstien.
Det skjer av og til her også at sneen kommer inn på gang- og sykkel-
veien, men det skjer ikke så ofte som tidligere år syns jeg.
Post by Kent Friis
Så i dag har jeg måttet cykle på fortovet til og fra arbejde.
Her er det jo fortau når en nærmer seg byen eller er i byen, og
siden det kan komme ut folk fra butikker er jeg ikke så glad i
å sykle fortau. Da velger jeg heller veien, og der er det jo heller
ikke gang-og sykkelvei. Nå er jo byen så liten at den vel kanskje
ikke skulle vært kalt by etter min mening. Så det er ikke mange
fortau, butikker og veier det er snakk om, men veien kan være
trafikert nok hvis man er ute og sykler når folk kjører hjem fra
arbeid.

Anne Lise Hovdal
Kent Friis
2010-02-08 19:31:36 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
[...]
Man skal se sig for, men i dag har det ikke været noget problem at
bremse. Dog trak jeg ud af indkørslen, den er næsten ren is. Hjemad
valgte jeg derimod at cykle helt ind i indkørslen, uden problemer.

I går var der dog et tidspunkt hvor jeg var ved at få for meget fart
på ned ad bakke, med en del is, men der kom heldigvis et kort stykke
med tørre fliser, så der var det bare med at få bremset.
Post by Kent Friis
[...]
Heromkring er der meget få fodgængere, men biler er der masser af,
så fortovet er det sikreste.

Mvh
Kent
"The Brothers are History"
Kate
2010-02-15 20:21:04 UTC
Post by Kent Friis
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
[...]
Det blir ellers ved med at falde....Det er ret vildt. Dvs det der faldt
her blev heldigvis ikke liggende, men det faldt hele dagen.
Nu vil jeg snart have lidt varme og sol.
--
Kate

gerne ældre.
Kent Friis
2010-02-15 20:55:42 UTC
Post by Kate
Post by Kent Friis
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
[...]
Så begynder de bare at snakke om global opvarmning igen, og hvad vi
kan gøre for at undgå det.

Mvh
Kent
"The Brothers are History"
Kate
2010-02-16 19:24:16 UTC
Post by Kent Friis
Post by Kate
Nu vil jeg snart have lidt varme og sol.
Så begynder de bare at snakke om global opvarmning igen, og hvad vi
kan gøre for at undgå det.
Så inviterer vi bare dem alle sammen til København igen. Det virkede jo
så godt på nedkølingen sidst ;-)
--
Kate

gerne ældre.
Kent Friis
2010-02-16 19:31:38 UTC
Post by Kate
Post by Kent Friis
Post by Kate
[...]
Ja jeg ville sg* godt have set en journalist møde om i lufthavnen da
Obama ved hjemkomsten til USA steg ud af flyet i snestorm, og spørge
ham hvor meget for varmt han egentlig syntes det var.

Mvh
Kent
"The Brothers are History"
Kate
2010-02-17 16:53:17 UTC
Post by Kent Friis
Post by Kate
Post by Kent Friis
Post by Kate
[...]
HAHAHAHAHAHAHA....Også jeg
--
Kate

gerne ældre.
Kent Friis
2010-02-17 17:16:07 UTC
Post by Kate
Post by Kent Friis
Post by Kate
Post by Kent Friis
Post by Kate
[...]
Man får virkelig indtryk af at når politikerne først har sat sig et
eller andet i hovedet, så er der intet der kan rykke ved det. End
ikke en istid.

Mvh
Kent
"The Brothers are History"
Anne Lise Hovdal
2010-02-17 02:27:31 UTC
Post by Kate
Post by Kent Friis
Post by Kate
[...]
De holder på om denne globale oppvarmingen i Norge også, og
den tror jeg svært lite på akkurat nå siden det er så kaldt. Dem
som gjerne vil reise lengre kan dere jo sende hit

Anne Lise Hovdal
Anne Lise Hovdal
2010-02-17 02:24:54 UTC
Post by Kate
Post by Kent Friis
[...]
Ja samme her, og jeg lengter mot varme og sol jeg også. Det har
vært alttfor kaldt her altfor lenge.

Anne Lise Hovdal
Kent Friis
2010-02-17 16:20:27 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kate
Post by Kent Friis
[...]
Så må I jo bede til at vi snart får noget global opvarmning. Jeg tror
nu ikke det bliver til noget, vi skal nok få den istid, som man har
vidst i mange år at vi bevæger os imod.

Mvh
Kent
"The Brothers are History"
Kate
2010-02-17 16:55:45 UTC
Post by Kent Friis
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kate
Post by Kent Friis
[...]
Ja, her flyttede man tættere på Kalundborg fordi man regnede med at
Shubidua havde styr på det, men nænej, kulde er alt hvad jeg
fik.....ikke en palme i sigte.
--
Kate

gerne ældre.
Kent Friis
2010-02-17 17:17:27 UTC
Post by Kate
Post by Kent Friis
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kate
Post by Kent Friis
[...]
Så har du vel i det mindste sikret dig at have en bakke i baghaven,
så du kan satse på skiturister i stedet for?

Mvh
Kent
"The Brothers are History"
Kate
2010-02-18 17:25:03 UTC
Post by Kent Friis
Post by Kate
[...]
Njaeh, bakke og bakke.....Der er da lidt højdeforskel på min have og
marken, men det er nok ikke nok til mere hardcore kælkere ;-)
--
Kate

gerne ældre.
Anne Lise Hovdal
2010-02-17 18:24:45 UTC
Post by Kent Friis
Så må I jo bede til at vi snart får noget global opvarmning. Jeg tror
nu ikke det bliver til noget, vi skal nok få den istid, som man har
vidst i mange år at vi bevæger os imod.
Jeg har tenkt akkurat det samme som deg, men den istiden
blir vel forhåpentligvis ikke i vår levetid.

Anne Lise Hovdal
Kent Friis
2010-02-17 18:35:54 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
[...]
Decideret istid, nej. Vi er lige omkring vendepunktet, hvor vi går
fra at det bliver varmere efter sidste istid, til at det bliver
koldere hen imod næste istid.

Altså cirka midtvejs, så vi må forvente der vil være lige så lang
tid til næste gang isen ikke når at smelte i løbet af sommeren, som
det er siden sidst det er sket.

Mvh
Kent
"The Brothers are History"
Kate
2010-02-17 16:54:26 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kate
Post by Kent Friis
[...]
Ja, du må da snart være grundigt nedkølet. Jeg synes du længe har talt
om kulde......
--
Kate

gerne ældre.
Anne Lise Hovdal
2010-02-21 14:47:13 UTC
Post by Kate
Post by Anne Lise Hovdal
Ja samme her, og jeg lengter mot varme og sol jeg også. Det har
vært alttfor kaldt her altfor lenge.
Ja, du må da snart være grundigt nedkølet. Jeg synes du længe har talt
om kulde......
Ja det er 13 kuldegrader nå, og det samme var det på samme tid
i går. I går kveld var det 16 kuldegrader. Gal som jeg kan være
tok jeg sykkelen og syklet til spisested, og det er ca 4km dit.
var innom en butikk på veien dit da, og handlet noen småting.
Fikk jo varmet meg litt da før jeg fortsatte siste 1-2 km i stort
sett nedoverbakke til spistedet, og på tilbaketuren tok jeg en annen
vei og var innom en kiosk. Da var jeg sammen med en venninne,
som også kom innom samme spisested som meg. Turen hjem
virket ekstra lang når det var så kaldt, men jeg var godt kledd,
og var ganske bredt spor på veien hvor det ikke var sne på
deler av turen.

Skal ikke ta samme turen i dag, men i dag skal jeg gå en tur ut.
Må bare lage og spise middag først. Er ellers ikke bare grundig
nedkjølt, men også grundig lei av snø og kulde.

Anne Lise Hovdal
Kate
2010-02-21 17:51:57 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Ja det er 13 kuldegrader nå, og det samme var det på samme tid
i går. I går kveld var det 16 kuldegrader. Gal som jeg kan være
tok jeg sykkelen og syklet til spisested, og det er ca 4km dit.
Jeg ved ikke hvor koldt det har været her i dag, men koldt nok til at
jeg ikke har været ude. Ligger iflg nettet omkring -7g lige nu, men jeg
tror nu det var tøvejr tidligere idag for den sne som faldt igår ser ud
til at være væk fra mine fliser i baghaven.

Imponerende at du cykler i den kulde og så 4 km, jeg har vel 3 km ned
til byens pizzaria og jeg gad ikke engang starte bilen og køre derned,
så min aftensmad blev til havregryn med mælk ;-) Kunne have fundet
suppe i fryseren, men ikke engang det gad jeg.......
--
Kate

gerne ældre.
Kent Friis
2010-02-21 18:45:16 UTC
Post by Kate
Post by Anne Lise Hovdal
[...]
Her var det nærmest varmt. Jeg var ude på slæde, og det var nærmest for
varmt til at have jakke på. Da jeg kom hjem var jakken så våd af sved
at den klistrede til armene.
Post by Kate
[...]
Og jeg cykler på arbejde hver dag. Jeg har godt nok kun 2 km hver vej.

Det har jeg så af gode grunde ikke gjort idag - heldigvis da, for
cykelstien var temmelig glat af frosset smeltevand da jeg gik op for
at handle i formiddags.

Mvh
Kent
"The Brothers are History"
Anne Lise Hovdal
2010-02-21 23:53:41 UTC
Post by Kent Friis
[...]
Så må du være forsiktig i morgen når du skal sykle til jobb.

Anne Lise Hovdal
Kent Friis
2010-02-22 16:39:12 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
[...]
Der var ingen problemer i dag.

Til gengæld er jeg blevet godt og grundigt forkølet efter slædeturen
i går. Det er bare hver gang jeg er ude på slæde :-( Jeg gad nok vide
om det er fordi jeg har for meget tøj på når jeg er ude på slæde. Jeg
har i hvert fald ikke for lidt tøj på, sådan som jeg kommer til at
svede.

Mvh
Kent
"The Brothers are History"
Anne Lise Hovdal
2010-02-22 18:36:52 UTC
Post by Kent Friis
Post by Anne Lise Hovdal
Cykelstien var temmelig glat af frosset smeltevand da jeg gik op for
at handle i formiddags.
Så må du være forsiktig i morgen når du skal sykle til jobb.
Der var ingen problemer i dag.
Det er fint det, men her var det noen problemer da jeg syklet.
Det var for glatt til å sykle på gang/sykkelvei, og jeg måtte
sykle på veien. Det var spor hvor det var snefritt, men med
is og sne på begge sider av sporet. På enkelte steder ble sporet
for smalt til å sykle i, så jeg måtte gå av sykkelen og leie den på
flere steder i dag. Det er for lite sand på der det er glatt, og
enkelte steder er det ikke sand på i det heletatt der folk skal
gå/sykle. De fra kommunen som skal strø på sand burde
skjerpe seg(bli bedre).
Post by Kent Friis
[...]
Kanskje du skulle ta på deg litt mindte tøy på neste sledetur?

Anne Lise Hovdal
Kent Friis
2010-02-22 18:51:27 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
Post by Anne Lise Hovdal
[...]
Heromkring salter de, så sneen smelter, planterne går ud og
bilerne ruster.
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
[...]
Det er jeg ved at overveje, men jeg ved ikke lige hvad jeg så skal
have på, når vinterjakken er for varm. Sommerjakken duer helt sikkert
ikke, for den kan ikke holde sneen ude.

Mvh
Kent
"The Brothers are History"
Anne Lise Hovdal
2010-02-23 02:01:26 UTC
Post by Kent Friis
Heromkring salter de, så sneen smelter, planterne går ud og
bilerne ruster.
Salting av veien er det en del av her også, men til andre tider
på året. I morgen tar jeg buss tror jeg, for jeg må til byen i
morgen også. Da skal jeg trene hos fysioterapeut. Det gjør
jeg tirsdag og fredag, i tillegg til time og trening hos han onsdager.
Denne onsdagen er han på vinterferie, så da får jeg ikke time.
Jeg får varme, og blir massert i nakke og skuldre når jeg er
på time. Så tar han noen strekkøvelser med meg som jeg ikke
greier selv på grunn av sykdommen min, og deretter får jeg
behandling med elektroder med strøm i ca 20 minutter før
jeg trener da også. Det blir altså ikke denne onsdagen.
Post by Kent Friis
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
[...]
Er det ikke en sportsbutikk i nærheten av der du bor? Kanskje
de kan anbefale noen klær du kan kjøpe deg som passer?

Anne Lise Hovdal
Kent Friis
2010-02-23 15:09:07 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
[...]
Sælgere? De anbefaler da kun det de tjener mest på.

Mvh
Kent
"The Brothers are History"
Anne Lise Hovdal
2010-02-23 20:16:25 UTC
Post by Kent Friis
Post by Anne Lise Hovdal
[...]
Selvfølgelig gjør de det, men du har jo bruk for klær som passer til
akingen.

Anne Lise Hovdal
Kent Friis
2010-02-24 15:23:12 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
Post by Anne Lise Hovdal
[...]
Jeg skal nok bare tage et kig i skabet hvad vil passe. Men nu får vi se,
de siger regnvejr og plusgrader fra imorgen, så når jeg er frisk til en
slædetur igen, er der nok ikke mere sne.

Selvom nu er sneen godt nok begyndt at vælte ned igen.

Mvh
Kent
"The Brothers are History"
Anne Lise Hovdal
2010-02-25 01:35:11 UTC
Post by Kent Friis
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
Sælgere? De anbefaler da kun det de tjener mest på.
Selvfølgelig gjør de det, men du har jo bruk for klær som passer til
akingen.
Jeg skal nok bare tage et kig i skabet hvad vil passe.
Ja det får du gjøre

Men nu får vi se,
Post by Kent Friis
de siger regnvejr og plusgrader fra imorgen, så når jeg er frisk til en
slædetur igen, er der nok ikke mere sne.
URL. URL :0)
Post by Kent Friis
Selvom nu er sneen godt nok begyndt at vælte ned igen.
Ja det har den her også, og det er meldt snøbyger fra morgenen
av i morgen. Vi hadde de siste dagene til og med i går 15-16
minusgrader,og i dag var det gått ned til 9 minusgrader. Hvis
værmeldingen på internett stemmer skal det bli bare 2-3 minus-
grader i morgen, men det skal komme en del sne på formiddagen.
Det liker jeg ikke, og det passer meg dårlig når jeg skal på biblioteket
i morgen. Senere på dagen skal det bli delvis skyet, litt sol og frisk bris.
Glad det blir mildere iallefall.

Anne Lise Hovdal
Kent Friis
2010-02-25 15:36:24 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark.htm
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
[...]
Vi har tøvejr i dag, og det mener jeg også vi havde i går.

Mvh
Kent
"The Brothers are History"
Anne Lise Hovdal
2010-02-21 23:52:12 UTC
Post by Kate
Post by Anne Lise Hovdal
[...]
I dag ble det bare en spasertur(gikk) i ca 1 time, men man må
kle seg godt(tykke klær, tykke votter på hendene, skjerf,
pannebånd osv.)
Post by Kate
[...]
Det er ikke ofte jeg sykler så langt når det er så kaldt, og det
hadde ikke gått uten at jeg hadde kunnet stoppe på en butikk
underveis.

Anne Lise Hovdal
Anne Lise Hovdal
2010-04-05 13:16:50 UTC
Post by Kent Friis
[...]
Har sneen forsvunnet hos dere? Når sneen forsvinner må du vel
finne deg en annen hobby.

Jeg skal ut og sykle snart, og skal ta en runde som for meg tar ca
2 timer i sykling. I tillegg kommer innlagt "middagspause" på et
spisested ca 4km før jeg her hjemme igjen. Jeg må ta veldig mange
pauser for å greie å gjennomføre en slik sykkeltur, og det hadde ikke
passet å sykle sammen med andre siden de enten måtte ha ventet på
meg eller jeg ville ha blitt etter dem.

Anne Lise Hovdal
Kent Friis
2010-04-05 15:24:47 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
[...]
Hobby vil jeg nu ikke kalde det, jeg har kun været ude på slæden
tre gange i vinter. Men jeg har da stadig min PC, uanset om der
er sne eller ej, det er nok der jeg bruger mest tid - i hvert fald
på denne årstid.

Mvh
Kent
"The Brothers are History"
Anne Lise Hovdal
2010-04-06 01:03:10 UTC
Post by Kent Friis
Post by Anne Lise Hovdal
[...]
Ja det er nok på pc-en jeg også bruker mest tid nå, og særlig da
til slektsforskningen. Etterhvert som det blir lysere og varmere,
så blir det vel også brukt en del tid på sykkelturer. Leser bøker
gjør jeg jo hele året da. Trekkspillingen tar jo også i perioder en
god del tid.

*Legger meg til i Leynas hjørne med en bok*. :o)

Anne Lise Hovdal