Dansk for begyndere
Kall, Mogens
2010-07-05 08:05:15 UTC
Sagt under en samtale:

Det er nemlig fuldstændig rigtig forkert, då !

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 11300 news:4c15e842$0$277$***@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 11354
Anne Lise Hovdal
2010-07-05 21:45:08 UTC
Post by Kall, Mogens
Det er nemlig fuldstændig rigtig forkert, då !
Både riktig og galt på samme tid ja. Det forsto selv en norsk dame
som jeg også. Vi har noe tilsvarende i Norge. Vi kan finne på å si
at noe er riktig galt vi også, men jeg tror ikke noen sier fullstendig
riktig galt. Ellers er det bare meg og nå deg igjen her inne på dk.snak.

Anne Lise Hovdal
k***@gmail.com
2010-08-05 09:43:55 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
[...]
Det er da nemlig ofte temmelig tit og lidt sjældent tit men
fuldstændig rigtig forkert at min bændelorm har fået protraumatisk
stress.

Mhv
Knagsted
Asbjørn Christensen
2010-08-18 15:35:27 UTC
Post by Kall, Mogens
Det er nemlig fuldstændig rigtig forkert, då !
Og dermed er alt sagt. :-)
--
M.m.m.h
Asbjørn