Juhuuuuuuuu
Asbjørn Christensen
2011-01-12 20:14:46 UTC
Is there anybody out there? :-)
--
M.m.m.h
Asbjørn
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception
of bad news, which obeys its own special laws.
- Douglas Adams
Lars
2011-01-12 21:12:12 UTC
On Wed, 12 Jan 2011 21:14:46 +0100, Asbjørn Christensen
Post by Asbjørn Christensen
Is there anybody out there? :-)
Nej, vi holder stadig juleferie.
Lars
Finn Guldmann
2011-01-13 07:29:42 UTC
Osse lige til påske. ;-)
Lars
2011-01-13 13:07:59 UTC
Post by Finn Guldmann
Post by Lars
Post by Asbjørn Christensen
Is there anybody out there? :-)
Nej, vi holder stadig juleferie.
Osse lige til påske. ;-)
Ja da, julen varer lige til påske :)
Lars
Kate
2011-01-30 22:31:48 UTC
Post by Lars
Post by Finn Guldmann
Post by Lars
Post by Asbjørn Christensen
Is there anybody out there? :-)
Nej, vi holder stadig juleferie.
Osse lige til påske. ;-)
Ja da, julen varer lige til påske :)
uha, nej, for en grim tanke....... Nå, julen gik nu fint her på
matriklen, det var først slemt 1. juledag. Influenzaen holdt sit indtog
:-( så gik den juleferie med det.
--
Kate

gerne ældre.
Asbjørn Christensen
2011-01-25 18:20:04 UTC
Post by Finn Guldmann
Post by Lars
Post by Asbjørn Christensen
Is there anybody out there? :-)
Nej, vi holder stadig juleferie.
Osse lige til påske. ;-)
Der er sg* nogen der har det godt. :-)
--
M.m.m.h
Asbjørn
- Douglas Adams
Kate
2011-01-30 22:30:23 UTC
Post by Finn Guldmann
Post by Lars
Post by Asbjørn Christensen
Is there anybody out there? :-)
Nej, vi holder stadig juleferie.
Osse lige til påske. ;-)
Der er sg* nogen der har det godt. :-)
Det må man sige. Julen har, heldigvis, været længe overstået her.... Nu
venter ejg faktisk bare på den næste ferie, nemlig påskeferie...og der
er længe længe til......
--
Kate

gerne ældre.
Finn Guldmann
2011-01-31 13:16:41 UTC
Post by Finn Guldmann
Post by Lars
[...]
Det kan da godt være at julen er ovre, men det er jo ikke nødvendigvis
det samme som at juleferien er ovre. På den anden side (før jul)
begynder julehandlen jo længe før det er jul.

Så juleFERIEN varer lige til påskeferien begynder.
Påskeferien varer lige til sommerferien begynder.
Sommerferien varer lige til efterårsferien begynder.
Efterårsferien varer lige til vinterferien begynder. Og
Vinterferien varer lige til juleferien begynder.

:-D
Kent Friis
2011-01-31 18:40:33 UTC
Post by Finn Guldmann
Post by Lars
[...]
Er der ikke byttet om på noget? Vinterferien ligger normalt i uge 7.

Mvh
Kent
"The Brothers are History"
Finn Guldmann
2011-02-01 02:49:41 UTC
Post by Kent Friis
Post by Finn Guldmann
Post by Lars
[...]
Den passer bedre på den anden side. Der vil den heller ikke afbryde
juleferien, så den ikke kommer til at vare til påske.

Og hva', den vil jo også passe bedre hvis den bliver lagt der hvor det
faktisk har været vinter. :-D
Kate
2011-02-14 18:53:15 UTC
Post by Finn Guldmann
Post by Lars
[...]
Det lyder som en hel del mere ferie end jeg ville bryde mig om må jeg
erkende.
Ferie er altid noget at se frem til, men hvis der var mere ferie end
arbejde så ved jeg ikke rigtigt hvad jeg skulle gøre af mig selv.
--
Kate

gerne ældre.
Asbjørn Christensen
2011-02-13 19:33:31 UTC
Post by Finn Guldmann
Post by Lars
[...]
Ja, ferie er godt. Ufrivillig "ferie" er knapt så godt. Men så'en
er der så meget.... :-)
--
M.m.m.h
Asbjørn
- Uffe Vestergaard Pedersen, Sognepræst.
Kate
2011-02-14 18:51:45 UTC
Post by Finn Guldmann
Post by Lars
[...]
Eller tvangsferie..... Hmmm, okay, de 4 dage i sidste uge jeg måtte
blive hjemme var såmænd rare nok at få, desværre bringer det bare min
påskeferie i fare. En maskine brød sammen på min første nattevagt og
reservedelen stod i USA, som var sneramt og teknikeren som har bygget
maskinen (før jul) var ferieramt, så maskinen stod stille i over en uge
og nu er den stadig nede, vi går ind i 3. uge, så mit natarbejde har
godt nok været kedeligt med småjobs hist og her, hvor der nu kunne
findes noget. Ærgerligt at en af de vigtigste maskiner lige skal bryde
ned som vi har oprettet nathold.
Dag- og aftenholdene har været lånt ud til andre afdelinger, men der er
ikke så mange nathold i firmaet.
--
Kate

gerne ældre.