Bare for lige at starte et nyt emne....
Asbjørn Christensen
2009-10-09 20:48:00 UTC
Så kan jeg da for eventuelt interesserede berette at gode, gamle,
trofaste Mazdada nu ikke længere holder til i garagen.... :-)
--
M.m.m.h
Asbjørn
- kilde ukendt.
Kent Friis
2009-10-09 20:55:43 UTC
Post by Asbjørn Christensen
Så kan jeg da for eventuelt interesserede berette at gode, gamle,
trofaste Mazdada nu ikke længere holder til i garagen.... :-)
Du har måske fundet et par nye træer at parkere den imellem?

Mvh
Kent
"The Brothers are History"
Asbjørn Christensen
2009-10-13 16:46:28 UTC
Post by Kent Friis
[...]
Næ nej. Den er sendt til de evige skrotmarker. :-)
--
M.m.m.h
Asbjørn
- Douglas Adams
x Vuf x
2009-11-24 13:48:57 UTC
Post by Kent Friis
[...]
Gav du dem 100kr for at ta' den?
--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP :-)
og her: http://www.123hjemmeside.dk/sonpet
Asbjørn Christensen
2009-12-13 11:34:05 UTC
Post by Kent Friis
[...]
Næ, de tog den bare - og trak skrotpræmien fra købsprisen for den
nye bil. :-)
--
M.m.m.h
Asbjørn
- Douglas Adams
Anne Lise Hovdal
2009-10-09 23:31:51 UTC
"Asbjørn Christensen"
Post by Asbjørn Christensen
Så kan jeg da for eventuelt interesserede berette at gode, gamle,
trofaste Mazdada nu ikke længere holder til i garagen.... :-)
Har du kjøpt deg ny bil som står der nå da?

Anne Lise Hovdal
Asbjørn Christensen
2009-10-13 16:46:45 UTC
"Asbjørn Christensen"
Lige præcis. :-)
- Douglas Adams
Kate
2009-10-14 14:08:49 UTC
Asbjørn Christensen
Post by Asbjørn Christensen
Sat, 10 Oct 2009 01:31:51 +0200, skrev Anne Lise Hovdal følgende
Post by Anne Lise Hovdal
"Asbjørn Christensen"
Post by Asbjørn Christensen
Så kan jeg da for eventuelt interesserede berette at gode,
gamle, trofaste Mazdada nu ikke længere holder til i garagen....
:-)
Har du kjøpt deg ny bil som står der nå da?
Lige præcis. :-)
Og hvad har du så anbragt der istedet?
--
Kate

gerne ældre.
Asbjørn Christensen
2009-10-14 17:59:43 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Asbjørn Christensen
Post by Asbjørn Christensen
Sat, 10 Oct 2009 01:31:51 +0200, skrev Anne Lise Hovdal følgende
Post by Anne Lise Hovdal
"Asbjørn Christensen"
[...]
En Space Star :-)
- Douglas Adams
Anne Lise Hovdal
2009-10-29 17:54:35 UTC
"Asbjørn Christensen"
Post by Asbjørn Christensen
Sat, 10 Oct 2009 01:31:51 +0200, skrev Anne Lise Hovdal følgende
Post by Anne Lise Hovdal
"Asbjørn Christensen"
[...]
Gratulerer(tillykke) med ny bil. har vært hos mine foreldre i 16
dager, og har derfor ikke lest dette før nå.

Anne Lise Hovdal
Asbjørn Christensen
2009-10-30 21:55:16 UTC
Thu, 29 Oct 2009 18:54:35 +0100, skrev Anne Lise Hovdal følgende
Post by Anne Lise Hovdal
"Asbjørn Christensen"
Post by Asbjørn Christensen
Sat, 10 Oct 2009 01:31:51 +0200, skrev Anne Lise Hovdal følgende
Post by Anne Lise Hovdal
"Asbjørn Christensen"
[...]
Det gør ikke spor. Den er ikke helt ny alligevel. ;-) Håber du
havde det godt, hyggeligt osv. hos dine forældre.
--
M.m.m.h
Asbjørn
- Uffe Vestergaard Pedersen, Sognepræst.
Anne Lise Hovdal
2009-10-31 00:34:23 UTC
"Asbjørn Christensen"
Post by Anne Lise Hovdal
Gratulerer(tillykke) med ny bil. har vært hos mine foreldre i 16
dager, og har derfor ikke lest dette før nå.
Det gør ikke spor. Den er ikke helt ny alligevel. ;-)
Selv om den ikke er helt ny, så er den jo ny for deg. Å kjøpe helt
ny bil koster vel mange penger.
Post by Asbjørn Christensen
Håber du havde det godt, hyggeligt osv. hos dine forældre.
Det er alltid både godt og hyggelig å være hos mine foreldre, og
å treffe andre fra familien også. Det er også alltid godt å komme
hjem til seg selv igjen.

Anne Lise Hovdal
Asbjørn Christensen
2009-11-03 19:50:39 UTC
"Asbjørn Christensen"
Post by Anne Lise Hovdal
[...]
Ja, helt gratis var den ikke... :-)
Post by Anne Lise Hovdal
[...]
Som man siger: Ude godt, men hjemme bedst. :-)
--
M.m.m.h
Asbjørn
- Douglas Adams
Anne Lise Hovdal
2009-11-05 21:47:36 UTC
"Asbjørn Christensen"
Post by Anne Lise Hovdal
Selv om den ikke er helt ny, så er den jo ny for deg. Å kjøpe helt
ny bil koster vel mange penger.
Ja, helt gratis var den ikke... :-)
Får håpe at det ikke blir mange reparasjoner på den bilen du
har kjøpt da, siden den er gammel. I såfall kan det jo fort bli
dyrt det også. Har noen meget spesielle minner om enkelte
venner fra tidligere tider sine gamle biler. Husker en bil med
bare 4 dører, hvor en bare kunne komme inn igjennom den
ene døren. Alle som skulle inn i den bilen måtte gå inn og
ut samme dør som føreren. Den hadde også av og til noen
startproblemer. Så har jeg noen minner fra en annen venns
bil. Han måtte alltid la bilen stå ved en nedoverbakke, slik
at bilen lett kunne starte... Husker diverse forsøk med å ut
og skyve for å få den til å starte, men når den først startet
gikk den fint lenge.
Det er nesten som vi sier det her: Borte bra, men hjemme best.
Asbjørn Christensen
2009-11-15 13:27:52 UTC
"Asbjørn Christensen"
Post by Anne Lise Hovdal
[...]
Well, tiden må vise hvor meget bøvl der bliver med den.
Post by Anne Lise Hovdal
[...]
Og det er jo ikke så ringe. :-)
- Douglas Adams
Anne Lise Hovdal
2009-11-15 22:38:21 UTC
"Asbjørn Christensen"
Post by Anne Lise Hovdal
[...]
Håper du ikke får like mye problemer med bilen, som dem jeg
skriver om her hadde iallefall. Den ene av dem har iallefall bedre
bil i dag, men han har gammel bil nå også.
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Asbjørn Christensen
Som man siger: Ude godt, men hjemme bedst. :-)
Det er nesten som vi sier det her: Borte bra, men hjemme best.
Og det er jo ikke så ringe. :-)
Ja det har du rett i.

Anne Lise Hovdal
Kate
2009-11-06 20:34:56 UTC
Asbjørn Christensen
Post by Asbjørn Christensen
Sat, 31 Oct 2009 01:34:23 +0100, skrev Anne Lise Hovdal følgende
"Asbjørn Christensen"
Post by Anne Lise Hovdal
[...]
Nej, en gratis bil i DK, så er man blevet snydt så vandet driver :-)
Post by Anne Lise Hovdal
[...]
Nemly!
--
Kate

gerne ældre.
Asbjørn Christensen
2009-11-15 13:28:26 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Asbjørn Christensen
Post by Asbjørn Christensen
Sat, 31 Oct 2009 01:34:23 +0100, skrev Anne Lise Hovdal følgende
"Asbjørn Christensen"
Post by Anne Lise Hovdal
[...]
Det er der nok ikke noge tvivl om. :-)
--
M.m.m.h
Asbjørn
- Douglas Adams
Kate
2009-10-10 07:08:12 UTC
Post by Asbjørn Christensen
Så kan jeg da for eventuelt interesserede berette at gode, gamle,
trofaste Mazdada nu ikke længere holder til i garagen.... :-)
Hvor holder den så? Under en metalblok?
--
Kate

gerne ældre.
Rander
2009-10-11 13:33:35 UTC
Post by Kate
Post by Asbjørn Christensen
Så kan jeg da for eventuelt interesserede berette at gode, gamle,
trofaste Mazdada nu ikke længere holder til i garagen.... :-)
Hvor holder den så? Under en metalblok?
Det skulle ikke undre mig - så vidt jeg ved har den lige været til syn,
og det lyder som om den ikke klarede det... :-(
http://bamsepetting.dk

Hvis dyr kunne tale ville hunden være en jovial, ligefrem, brav fyr -
men katten
ville have den sjældne egenskab aldrig at sige et ord for meget. (Philip
Gilbert Hamerton)
Asbjørn Christensen
2009-10-13 16:48:47 UTC
Post by Rander
Post by Kate
[...]
Den nåede aldrig til syn. Det viste sig at der skulle gøres så
meget ved den, for at der skulle være en rimelig chance for at få
den godtkendt, at det kunne være lige meget....
- kilde ukendt.
Rander
2009-10-14 13:29:12 UTC
Post by Asbjørn Christensen
Den nåede aldrig til syn. Det viste sig at der skulle gøres så
meget ved den, for at der skulle være en rimelig chance for at få
den godtkendt, at det kunne være lige meget....
Hmmm... Så kan man da i det mindste glæde sig over at man sparede
pengene på synet. Rart med med en ærlig mekaniker...
http://bamsepetting.dk

Ingen har nogensinde begået selvmord, mens de var ved at læse en god
bog, men mange har, mens de var ved at prøve at skrive en. (Robert Byrne)
Asbjørn Christensen
2009-10-14 18:00:39 UTC
Post by Rander
[...]
Tja, hvad det angår er den lokale Opel forhandler ikke så ringe.
:-)
- Douglas Adams
Asbjørn Christensen
2009-10-13 16:47:19 UTC
Post by Kate
Post by Asbjørn Christensen
Så kan jeg da for eventuelt interesserede berette at gode, gamle,
trofaste Mazdada nu ikke længere holder til i garagen.... :-)
Hvor holder den så? Under en metalblok?
Jeg ved faktisk ikke hvor den holder - jeg har folk til det
grove. :-)
--
M.m.m.h
Asbjørn
[...]