Vedr. personlighedstest ved jobsøgning
Steen
2016-02-14 00:39:24 UTC
Jeg har linket til et billede som jeg er stødt på i forbindelse med en
af mine venners jobsøgning. Ingen af os kunne gennemskue hvad det
korrekte svar kunne være. Nogen bud?
Billede: www.steenmartin.dk/q.JPG
Billedteksten er noget i stil med: "De tre øverste figurer har noget
tilfælles. Find den figur nedenunder som har noget tilfælles med de tre
øverste".

On Sun, 14 Feb 2016 01:39:24 +0100
Post by Steen
[...]
B Har 9 sider, hvilket passer meget godt efter de tre figurer, der har 3,
5 og 7 sider.
--
//Wegge