Så mangler den kun....
Volger Garfield
2009-12-05 18:27:34 UTC
...at få det til at sive ind, det den selv skriver:

"Er du virkelig så enfoldig at du mener at man skal svare på alt?"

Volger
Anne Lise Hovdal
2009-12-06 12:38:16 UTC
Nå vet jeg ikke hva du sikter til siden jeg er i dk. snak og ikke
på mudderkasting. Har nok med norske no.alt.frustrasjoner som
er samme type nyhetsgruppe som dk.mudderkasting.
Post by Volger Garfield
"Er du virkelig så enfoldig at du mener at man skal svare på alt?"
Med så få postinger som det er på dk.snak for tiden, så kan en
godt svare på alt uten å være "enfoldig". Ja jeg vet hva det er siden
jeg driver med slektsforskning i Norge, og alt før 1814 av kirke-
bøker, skifter osv. var jo på dansk. Har jo vært i dk.snak også i
noen år som den eneste norske. Det pleide å stå om enkelte av
konfirmantene at de var "enfoldig". Så da kunne de vel ikke sin
kristendom.

Anne Lise Hovdal