Så skal man til det igen...
x Vuf x
2009-01-11 00:06:37 UTC
Smider lige en omgang i Sjatten.

_
_ |-| _ _ _
|-| |~| |-| |-| |-|
|:| |:| |:| |:| |:|
.'.'. .'.'. .'.'. .'.'. .'.'.
/_____\ / \ / \ / \ / \ ( ( ( (
| | |_____| |_____| |_____| |_____| ) ) ) )
|PORT | | | | | | | |LINIE| ( ( ( (
| VIN | | VIN | |SAKE | |VODKA| |AKVA-| ._____._ ._____._
|_____| |_____| |_____| |_____| | VIT | | | | | |_|
| | | | | | | | |_____| | TE |_| '.___.'
\_____/ \_____/ \_____/ \_____/ \_____/ \_____/ `-------´

_ (-) (-) (-) (-)
|-| _____ (-) |_| |_| |_| |_|
|:| j_____j | | / T \ / \ / O \ / R \
.'.'. /_____/_\ / \ | U | | H | _____ | D | | e |
/ \ | J | | | C | | B | | O | / \ | E | | d |
|_____| | U | | | O | | O | | F | |FAXE | | N | | E |
| | | I | | | L | | R | | | | FAD | | S | | r |
| ROM | | C | | | A | | G | | | | | | E | | i |
|_____| | E | | |_._| |_._| |_._| |_____| |_._| |_c_|
\_____/ (\___/)
Sonja |(- -)| __
|^\*/^|_(/))
( |
/ | |--\ |
(_)(_) (_)
--
Mvh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Papillonhvalpe haves. 1 dreng og 2 piger, Født 25/9.08
Kan ses på min HP og http://www.123hjemmeside.dk/sonpet :-)
Anne Lise Hovdal
2009-01-11 01:18:35 UTC
Post by x Vuf x
Smider lige en omgang i Sjatten.
_
_ |-| _ _ _
|~| |-| |-| |-|
|:| |:| |:| |:|
.'.'. .'.'. .'.'. .'.'.
/_____\ / \ / \ / \ / \ ( ( ( (
|_____| |_____| |_____| |_____| | VIT | | | | | |_|
\_____/ \_____/ \_____/ \_____/ \_____/ \_____/ `-------´
Forsyner meg som vanlig av portvinsplaska
Post by x Vuf x
_ (-) (-) (-) (-)
_____ (-) |_| |_| |_| |_|
j_____j | | / T \ / \ / O \ / R \
.'.'. /_____/_\ / \ | U | | H | _____ | D | | e |
/ \ | J | | | C | | B | | O | / \ | E | | d |
|_____| | U | | | O | | O | | F | |FAXE | | N | | E |
| | | I | | | L | | R | | | | FAD | | S | | r |
| ROM | | C | | | A | | G | | | | | | E | | i |
|_____| | E | | |_._| |_._| |_._| |_____| |_._| |_c_|
\_____/ (\___/)
Og litt Rom måtte jeg ha. Tusen takk. :o)

Anne Lise Hovdal
Norma Granild
2009-01-11 13:30:31 UTC
|_____| |_____| |_____| |_____| | VIT | | | | | |_|
\_____/ \_____/ \_____/ \_____/ \_____/ \_____/ `-------´
_ (-) (-)
|-| _____ (-) |_| |_| |_|
|:| j_____j | | / T \ / O \ / R \
.'.'. /_____/_\ / \ | U | _____ | D | | e |
/ \ | J | | | C | | B | / \ | E | | d |
|_____| | U | | | O | | O | |FAXE | | N | | E |
| | | I | | | L | | R | | FAD | | S | | r |
| ROM | | C | | | A | | G | | | | E | | i |
|_____| | E | | |_._| |_._| |_____| |_._| |_c_|
\_____/ (\___/)
Sonja |(- -)| __
|^\*/^|_(/))
( |
/ | |--\ |
(_)(_) (_)
Mange tak! Jeg nød den til vores søndagsfrokost! *S*
--
I dag er det nogens fødselsdag, hurra, hurra, hurraaa..

Kærlige hilsner

Norma
Kate
2009-01-12 17:09:08 UTC
|_____| |_____| |_____| |_____| | VIT | | | | | |_|
\_____/ \_____/ \_____/ \_____/ \_____/ \_____/ `-------´
_ (-) (-)
|-| _____ (-) |_| |_| |_|
|:| j_____j | | / T \ / O \ / R \
.'.'. /_____/_\ / \ | U | _____ | D | | e |
/ \ | J | | | C | | B | / \ | E | | d |
|_____| | U | | | O | | O | |FAXE | | N | | E |
| | | I | | | L | | R | | FAD | | S | | r |
| ROM | | C | | | A | | G | | | | E | | i |
|_____| | E | | |_._| |_._| |_____| |_._| |_c_|
\_____/ (\___/)
Sonja |(- -)| __
|^\*/^|_(/))
( |
/ | |--\ |
(_)(_) (_)
Mange tak! Jeg nød den til vores søndagsfrokost! *S*
Åhhhh, jeg var lidt underdrejet i går, så jeg må ile med et forsinket
tillykke på dagen, Sonja og skåååål.
--
Kate

gerne ældre.
Anne Lise Hovdal
2009-01-12 17:19:59 UTC
Post by Kate
Post by Norma Granild
Post by x Vuf x
|_____| | U | | | O | | O | |FAXE | | N | | E |
| | | I | | | L | | R | | FAD | | S | | r |
| ROM | | C | | | A | | G | | | | E | | i |
|_____| | E | | |_._| |_._| |_____| |_._| |_c_|
\_____/ (\___/)
Sonja |(- -)| __
|^\*/^|_(/))
( |
/ | |--\ |
(_)(_) (_)
Mange tak! Jeg nød den til vores søndagsfrokost! *S*
Åhhhh, jeg var lidt underdrejet i går, så jeg må ile med et forsinket
tillykke på dagen, Sonja og skåååål.
Det var jo hennes bursdag i går ja, og det var jeg da så treg
at jeg ikke forsto.Nei og nei. Gratulerer med overstått dag
til Sonja. Bedre sent enn aldri.

Anne Lise Hovdal
Anne-Marie
2009-01-12 18:36:27 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Det var jo hennes bursdag i går ja, og det var jeg da så treg
at jeg ikke forsto.Nei og nei. Gratulerer med overstått dag
til Sonja. Bedre sent enn aldri.
Nemlig, den er jeg med på - stoOOOOort forsinket tillykke til Sonja!
Hurraaaaaaa og skååål :-)
Anne-Marie
x Vuf x
2009-01-15 21:27:34 UTC
Post by Anne-Marie
Post by Anne Lise Hovdal
[...]
Hehe...Sikke I kan, og så er jeg så sløv, at jeg ikke får
kigget ind i Sjathuset før i dag...Undskyld og tak. :-)

Anne Lise Hovdal
2010-02-15 00:26:54 UTC
Post by x Vuf x
Post by Anne-Marie
Nemlig, den er jeg med på - stoOOOOort forsinket tillykke til Sonja!
Hurraaaaaaa og skååål :-)
Hehe...Sikke I kan, og så er jeg så sløv, at jeg ikke får
kigget ind i Sjathuset før i dag...Undskyld og tak. :-)
Hvis du ser dette her nå, så sier jeg : Håper du hadde en fin
fødselsdag. La oss nå høre hvordan det går med hundene
dine.

Savner alle sjatterne, og skulle ønske dere alle kom tilbake
til sjatten. Tar meg en tur i Leynas hjørne, og venter på
dere. :o)

Anne Lise Hovdal
Kent Friis
2010-02-15 15:25:52 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Post by x Vuf x
Post by Anne-Marie
[...]
Kan man stadig være der, eller er der fyldt med væltede servere?

Mvh
Kent
"The Brothers are History"
Anne Lise Hovdal
2010-02-17 02:29:20 UTC
Post by Kent Friis
Post by Anne Lise Hovdal
[...]
Jeg 3 veltede servere der, men ellers er det god plass til meg i
Leynas hjørne. Bra det kom noen flere inn i sjatten igjen.

Anne Lise Hovdal
Kent Friis
2010-02-17 16:21:20 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
Post by Anne Lise Hovdal
[...]
Ja, det hjælper når den gamle støvede Bamse kommer ud af vinter-hi'et.

Mvh
Kent
"The Brothers are History"
Anne Lise Hovdal
2010-02-17 18:28:52 UTC
Anne Lise Hovdal skrev at hun dro til Leynas hjørne, og så
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
Kan man stadig være der, eller er der fyldt med væltede servere?
Jeg 3 veltede servere der,
Nei og nei. Jeg har ikke veltet noen servere, for det er det jo
alltid Leyna som gjør. :o)
Post by Anne Lise Hovdal
men ellers er det god plass til meg i
Leynas hjørne. Bra det kom noen flere inn i sjatten igjen.
Ja, det hjælper når den gamle støvede Bamse kommer ud af vinter-hi'et.
Det har du rett i.

Anne Lise Hovdal
Kent Friis
2010-02-17 18:37:00 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
men ellers er det god plass til meg i
Leynas hjørne. Bra det kom noen flere inn i sjatten igjen.
Ja, det hjælper når den gamle støvede Bamse kommer ud af vinter-hi'et.
Det har du rett i.
Bare surt at Claus ikke er her til at kalde ham en gammel mølædt
sengeforligger, for de to kunne da generere nogle indlæg så selv
Sonja ikke kunne brokke sig.

Mvh
Kent
"The Brothers are History"
Kate
2010-02-18 17:23:25 UTC
Post by Kent Friis
Bare surt at Claus ikke er her til at kalde ham en gammel mølædt
sengeforligger, for de to kunne da generere nogle indlæg så selv
Sonja ikke kunne brokke sig.
Claus er generelt blevet tavs på usenet, ligesom så mange andre....Gad
vidst hvor de er forsvundet hen allesammen.
--
Kate

gerne ældre.
Kent Friis
2010-02-18 17:33:13 UTC
Post by Kate
Post by Kent Friis
Bare surt at Claus ikke er her til at kalde ham en gammel mølædt
sengeforligger, for de to kunne da generere nogle indlæg så selv
Sonja ikke kunne brokke sig.
Claus er generelt blevet tavs på usenet,
Ja, han må ikke for konen.
Post by Kate
ligesom så mange andre....Gad
vidst hvor de er forsvundet hen allesammen.
Tja, det kan da ikke være sommervejret der lokker denne gang.

Mvh
Kent
"The Brothers are History"
Anne Lise Hovdal
2010-02-18 21:11:17 UTC
Post by Kent Friis
Post by Kate
Claus er generelt blevet tavs på usenet,
Ja, han må ikke for konen.
Han var jo innom her for noen måneder siden
Post by Kent Friis
Post by Kate
ligesom så mange andre....Gad
vidst hvor de er forsvundet hen allesammen.
Tja, det kan da ikke være sommervejret der lokker denne gang.
Nei, men vinterværet kan sikkert også lokke noen ut på tur
iallefall. Her har det vært en meget lang kuldeperiode med
en god del sne nå.

Anne Lise Hovdal
Kent Friis
2010-02-18 21:32:53 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
Post by Kate
Claus er generelt blevet tavs på usenet,
Ja, han må ikke for konen.
Han var jo innom her for noen måneder siden
Det er typisk når han er ovre og besøge sin bror. Der kan konen ikke
holde øje med om at skruer i biler, eller skriver på nettet.
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
Post by Kate
[...]
Et par timer måske, men man er da ikke ude hele dagen i denne kulde.

Mvh
Kent
"The Brothers are History"
Anne Lise Hovdal
2010-02-20 00:38:47 UTC
Post by Kent Friis
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
Post by Kate
[...]
Syns han kan besøke sin bror litt oftere, slik at han kan
skrive her.
Post by Kent Friis
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
Post by Kate
[...]
Det er jeg enig i, og her var det 13 kuldegrader da jeg kom hjem
i dag. Det var litt vind i tillegg også, så de 3 kilometer hjem var
en litt kald fornøyelse. Tidligere i dag da jeg syklet dit så tok
jeg ikke hele strekningen på 3 km i ett, fordi jeg var til bibliotek
først(etter ca 2 km herfra). Det går greit å sykle oppå sneen,
men det kunne gjerne vært 5-10 kuldegrader mindre. Det er jo
likevel bedre slik det er nå, enn når det er regn og glatt. Da er
det jo ufremkommelig. Kan jo ta buss, men det er ikke alltid mine
planer passer med busstidene.

Anne Lise Hovdal
Kent Friis
2010-02-20 06:50:57 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
Post by Kate
[...]
De skal jo også have tid til at skrue i bilerne. Jeg har dog set
et par enkelte posts fra hans side inde i dk.fritid.bil, så han
eksiterer endnu. Han har nok bare glemt os lige som alle de andre.
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
Post by Kate
[...]
Heromkring var det faktisk tøvejr i går. Det meste af sneen ligger
her nu stadig, og de truer med snestorm i næste uge, så det ser
dog ikke ud til at tøvejret har ændret noget. Men det var ikke
så koldt at cykle.

Mvh
Kent
"The Brothers are History"
Anne Lise Hovdal
2010-03-01 14:50:01 UTC
Post by Kent Friis
Heromkring var det faktisk tøvejr i går.
Hva slags vejr er tøvejr?

Anne Lise Hovdal
Kent Friis
2010-03-01 16:31:18 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
Heromkring var det faktisk tøvejr i går.
Hva slags vejr er tøvejr?
Plus-grader. Og det fortsætter, man kan efterhånden se græsset på det
meste af min græsplæne. Ude på marken er der dog stadig hvidt.

Mvh
Kent
"The Brothers are History"
Kate
2010-03-01 19:08:31 UTC
Post by Kent Friis
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
Heromkring var det faktisk tøvejr i går.
Hva slags vejr er tøvejr?
Plus-grader. Og det fortsætter, man kan efterhånden se græsset på det
meste af min græsplæne. Ude på marken er der dog stadig hvidt.
Her kunne man se græsset igår, så da jeg trak gardinerne fra i morges
kl ca. 5 blev jeg noget overrasket over at se hvidt, både på min hæk,
min have og vejen...øvøv....Nå, det gik nu fint mod jobbet omend lidt
langsommere.
Omkring middagstid blæste det iskoldt i Kbh, det mærkede jeg med al
tydelighed fordi jeg kom tidligt til en begravelse og derfor stod
udenfor kirken i godt 20 min. Årh, det var koldt.
--
Kate

gerne ældre.
Anne Lise Hovdal
2010-03-01 22:05:46 UTC
Post by Kate
Omkring middagstid blæste det iskoldt i Kbh, det mærkede jeg med al
tydelighed fordi jeg kom tidligt til en begravelse og derfor stod
udenfor kirken i godt 20 min. Årh, det var koldt.
Det kan jeg tenke meg måtte være kaldt, for i slike situasjoner er
man jo heller ikke spesielt godt kledd. Hvis det blåser i tillegg
til kuldegradene, så blir det jo enda kaldere.

Anne Lise Hovdal
Kate
2010-03-03 16:43:00 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kate
[...]
Jeg nu godt nok min vinterjakke på, men vi havde ikke helt check på
hvor kirken lå i forhold til vores job, så vi tog afted temmeligt
tidligt. Jeg vil tro vi stod 30-35 mennesker og frøs indtil familie og
nærmeste venner til afdøde kom.

Nu håber jeg bare på at foråret snart kommer. Jeg kan se at Lante er
glad for solen har været her i dag og det er plusgrader, hvilket kræet
også er glad for :-)
--
Kate

gerne ældre.
Anne Lise Hovdal
2010-03-03 18:20:26 UTC
"Kate" <***@oliwer.invalid> skrev i melding news:***@130.225.254.104...
.
Post by Kate
[...]
Var det en arbeidskollega som døde? I såfall var den døde kanskje
ikke så gammel? Stakkars familie, som har mistet en av sine.
Post by Kate
Nu håber jeg bare på at foråret snart kommer. Jeg kan se at Lante er
glad for solen har været her i dag og det er plusgrader, hvilket kræet
også er glad for :-)
Ja jeg håper også av våren(foråret)skal komme, og det er håp
nå siden det i det siste har vært sol hver dag. Så selv om det er
noen kuldegrader virker det ikke så kaldt lengre.

I dag har jeg ellers vært og fått sprøyter i nakken for min sykdom
torticollis som går under dystoni), og de varer i 3 måneder. Da får
jeg dem påynnt igjen. Det er faktisk sprøyter med botox(boutolinium
toksin jeg får), men det må være en annen type enn det de bruker i
skjønnhetsindustrien(til innsprøyting for å få større lepper osv.). Så
det er ikke fordi jeg er det vi på norsk kaller jålete at jeg får dem. :o)

Det er forresten en sjelden sykdom jeg har, og det er en sykdom
hvor det er en feil med biokjeminen i hjernen. Den gir beskjed
om at muskler skal være slappe, men så blir de stramme. Hodet
mitt trekker mye bakover på venstre side, men også forover på
høyre side. Har gratis fysioterapeut en gang i uka, og så har jeg et
treningsopplegg opplagt av fysioterapeuten, som jeg følger. Jeg har
fått det i nakken, men jeg har møtt andre på møter i Norsk Dys-
toniforening som har fått det i ryggen og må sitte i rullestol, eller
de kan ha fått det i hele kroppen. Det går også an å få det i
øyenlokkene slik at det blir umulig å åpne øynene, og jeg møtte
en av disse i dag. Han skulle få botoxsprøyter i øyelokkene. Noen
kan få det i ansiktet, og får da stygge grimaser. Disse må ha det
verre enn meg. Det er også mulig å få det i flere kroppsdeler.

Anne Lise Hovdal
Kate
2010-03-05 18:38:27 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
.
Post by Kate
[...]
Ja, det var rigtigt trist. En mand på bare 53 år faldt om på
arbejdspladsen for et par fredage siden og vågnede ikke op igen, Viste
sig at han havde fået 2 blodpropper i hjertet. Og ja, det var en
kollega, som jeg har arbejdet sammen med på flere pladser siden jeg
blev ansat for snart 17 år siden. Og han var megwt villidt, en person
som altid havde en skøv bemærkning og et smil til overs. Ja, jeg blir
sgu helt trist igen nu.
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kate
[...]
I dag var det så "varmt" at jeg smed jakken på bagsædet da jeg kørte
hjem. Dvs jeg havde taget den på, men skulle lige omkring Ikea og hente
nogle bordben og der kl ca halv tre var det lunt nok til ikke at
beholde jakken på :-)

Da jeg stoppede i Netto og gik ind uden jakke, kun i striktrøje, var
der godt nok flere der kikkede på mig :-) Men det er skønt.
Post by Anne Lise Hovdal
[...]
Puha, det lyder godt nok strengt. Jeg må indrømme. at jeg hele tiden
har troet at du havde fået et piskesmæld. Det kan jo virkeligt ødelægge
en nakke, hvis man er rigtigt uheldig.
--
Kate

gerne ældre.
Anne Lise Hovdal
2010-03-05 22:21:19 UTC
Post by Kate
Post by Anne Lise Hovdal
[...]
Ja 53 år er jo ingen alder, og det er trist når noen dør så unge.
Post by Kate
[...]
Tok faktisk av meg de tykke vottene og pannebåndet en stund i
dag jeg også, og selv om jakken var litt for varm holdt jeg den på.
Post by Kate
Post by Anne Lise Hovdal
[...]
Du er ikke den første som har trodd det, og av de som har tort
å spørre har jeg flere ganger fått spørsmål om jeg har vært ute
for en trafikkulykke. Hvis du orker kan du jo se på denne siden,
som er hjemmesiden til Norsk Dystoniforening. Der står det en
del om hvordan sykdommen kan ramme forskjellige deler av
kroppen:
http://www.edbkonsulenten.no/ndf.htm

Det skal også finnes en tilsvarende forening i Danmark.

Anne Lise Hovdal
Anne Lise Hovdal
2010-03-05 22:26:29 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Det skal også finnes en tilsvarende forening i Danmark.
Her er lenke til den foreningen:

http://www.dystoni.dk/indhold/Webside.asp?articleGuid=4317&menuGuid=3581

Litt nede på siden står det om torticollis, og det er det jeg har. Når
det gjelder årsaken til at sykdommen dukket opp hos meg så
passer jeg ikke inn i noe av det som er beskrevet. Har kommet
frem til at det kan ha vært medfødt, men at det likevel ikke slo
ut før jeg var 38 år. Årsaken til selve sykdommen er jo at noe
er feil angående biokjemien i hjernen, som gir signaler til musklene.

Anne Lise Hovdal
Anne Lise Hovdal
2010-03-01 22:09:57 UTC
Post by Kent Friis
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
Heromkring var det faktisk tøvejr i går.
Hva slags vejr er tøvejr?
Plus-grader. Og det fortsætter, man kan efterhånden se græsset på det
meste af min græsplæne. Ude på marken er der dog stadig hvidt.
Takk for det svaret. Der lærte jeg noe nytt igjen. Du håper vel at
det skal være kaldt så lenge så mulig, slik at du får kjøre slede så
lenge som mulig. Det blir vel vanskelig å kjøre slede når sneen
begynner å smelte for mye.

Jeg har ikke vært ute de to siste dagene, og med min sykdom så
tar husarbeid lengre tid enn for andre. Det blir mange pauser.
Ser at det er 10 kuldegrader nå, men det har også vært sol om
dagene i forrige uke iallefall. Så det våren(foråret)kommer nok
snart tror jeg.

Anne Lise Hovdal
Kent Friis
2010-03-02 15:58:17 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
[...]
Nej, jeg håber på sommer, så jeg kan blive ordentlig rask. Hver eneste
gang jeg har været ude på slæden har jeg været syg bagefter.

Og så må sneen foran bilen godt smelte, så jeg kan få den op til en
stikkontakt og batteriet ladet op. Sidst jeg var ude ved den var der
kun lige strøm nok til at låse dørene op, ikke til at låse igen, og
et bilbatteri har ikke godt af at stå uden strøm.

Mvh
Kent
"The Brothers are History"
Leyna
2010-03-09 11:51:15 UTC
Post by Kate
Post by Kent Friis
[...]
<hvisker>De er allesammen på Facebook</hvisker>
--
Leyna
http://www.big-girls.dk
Asbjørn Christensen
2010-02-15 17:44:53 UTC
Mon, 15 Feb 2010 01:26:54 +0100, skrev Anne Lise Hovdal følgende
Post by Anne Lise Hovdal
Post by x Vuf x
Post by Anne-Marie
[...]
Pas på med det. Det kunne være at hun så det... :-)
--
M.m.m.h
Asbjørn
- Douglas Adams
Kent Friis
2010-02-15 17:45:38 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Post by x Vuf x
Post by Anne-Marie
[...]
Hva'e blev det for koldt i vinterhiet?

Mvh
Kent
"The Brothers are History"
Asbjørn Christensen
2010-02-15 17:46:20 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Post by x Vuf x
Post by Anne-Marie
[...]
Næ, der blev for varmt... :-)
--
M.m.m.h
Asbjørn
- Douglas Adams
Kent Friis
2010-02-15 18:10:43 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Post by x Vuf x
Post by Anne-Marie
[...]
Varmt? Er du flyttet sydpå?

Mvh
Kent
"The Brothers are History"
Anne Lise Hovdal
2010-02-17 02:30:48 UTC
"Asbjørn Christensen"
Post by Anne Lise Hovdal
Savner alle sjatterne, og skulle ønske dere alle kom tilbake
til sjatten. Tar meg en tur i Leynas hjørne, og venter på
dere. :o)
Pas på med det. Det kunne være at hun så det... :-)
Tror ikke det siden hun ikke har vært her på lenge. Hun er vel
så opptatt ved å velte nye servere, at hun ikke har tid til å
se innom sjatten. :o)

Anne Lise Hovdal
Kate
2010-02-17 16:56:53 UTC
"Asbjørn Christensen"
Post by Anne Lise Hovdal
[...]
Gad vidst hvem der rejser alle de servere op igen...eller får de bare
lov til at ligge og flyde mon?
--
Kate

gerne ældre.
Kent Friis
2010-02-17 17:18:00 UTC
Post by Kate
"Asbjørn Christensen"
Post by Anne Lise Hovdal
[...]
Er der ikke noget med at det kræver en hel IT-afdeling?

Mvh
Kent
"The Brothers are History"
Kate
2010-02-18 17:20:29 UTC
Post by Kent Friis
Post by Kate
Gad vidst hvem der rejser alle de servere op igen...eller får de
bare lov til at ligge og flyde mon?
Er der ikke noget med at det kræver en hel IT-afdeling?
Hmmm, så kan det vidst godt tage sin tid før der bliver en oprejsning
;-)
--
Kate

gerne ældre.
Anne Lise Hovdal
2010-02-17 18:31:00 UTC
Post by Kate
Leyna er vel så opptatt ved å velte nye servere, at hun ikke
har tid til å se innom sjatten. :o)
Gad vidst hvem der rejser alle de servere op igen...eller får de bare
lov til at ligge og flyde mon?
Kanskje Kongen hjelper henne med å reise opp de veltede
serverne igjen? :o)

Anne Lise Hovdal
Kent Friis
2010-02-17 18:37:40 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kate
[...]
Det var vist i arbejdstiden hun engang væltede en server, så det har
han nok ikke været involveret i.

Mvh
Kent
"The Brothers are History"
Anne Lise Hovdal
2010-02-17 18:41:18 UTC
Post by Kent Friis
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kate
[...]
Da var det kanskje noen av dem hun da arbeidet sammen med,
som fikk serveren til å fungere igjen?

Anne Lise Hovdal
Kent Friis
2010-02-17 18:52:53 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kate
[...]
Det var vist firmaets IT-afdeling.

Mvh
Kent
"The Brothers are History"
Anne Lise Hovdal
2010-02-17 22:31:39 UTC
Post by Kent Friis
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
[...]
Siden det måtte til en hel IT-avdeling må jo det serverveltet ha
vært stort, eller veltet hun flere serveret i ett? Ellers kommer jeg
meg ikke inn på norske scannede kirkebøker og skifter i kveld,
og får feilmelding om noe med proxysserver når det gjelder
kirkebøkene. Er det Leyna som har veltet disse serverne også? :o)

Anne Lise Hovdal
Kent Friis
2010-02-18 15:50:42 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
[...]
Der skal ikke altid så meget til. Vi brugte halvanden dag på arbejdet
i starten af denne uge, bare fordi en kollega havde detachet en
database. Det resulterede lige i at vi måtte geninstallere indtil
flere programmer, fordi den bruger vi havde passwordet til forsvandt
sammen med databasen.
Man ved aldrig.

Mvh
Kent
"The Brothers are History"
Anne Lise Hovdal
2010-02-18 21:07:11 UTC
Post by Kent Friis
Post by Anne Lise Hovdal
[...]
Det høres ikke noe særlig bra ut nei. Hadde noe lignende skjedd
her hos meg måtte jeg hatt pc-en til reparasjon.
Post by Kent Friis
Post by Anne Lise Hovdal
[...]
Nei, men hun har uansett greid å rette det opp igjen nå. :o)

Anne Lise Hovdal
Kent Friis
2010-02-18 21:31:29 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
Post by Anne Lise Hovdal
[...]
Du har vist ikke nogen SQL-server, så det behøver du ikke bekymre
dig om.
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kent Friis
Post by Anne Lise Hovdal
[...]
Mon ikke der også er en IT-afdeling der tager sig af de servere?

Mvh
Kent
"The Brothers are History"
Anne Lise Hovdal
2010-02-18 23:29:41 UTC
Post by Kent Friis
Du har vist ikke nogen SQL-server, så det behøver du ikke bekymre
dig om.
Nei jeg tror ikke det, men det med servere har jeg ikke noe
særlig greie på.
Post by Kent Friis
Anne Lise Hovdal skrev om serveren som var "nede" slik
Nei, men hun har uansett greid å rette det opp igjen nå. :o)
Mon ikke der også er en IT-afdeling der tager sig af de servere?
Jo da fra spøk(sjov) til alvor så er det noe som kalles Digitalarkivet
som har med disse serverne å gjøre. Der er det virkelig gjort en
stor innsats for slektsforskere, og omtent alle kirkebøker i Norge
fra slutten av 1600-tallet og frem til ca 1930 skal være utlagt(det
vil si scannet). Nå er også mye av arveskiftene utlagt, og det er
vel snart slutt på å lese mikrofilm eller dra på arkiv. De har rett og
slett gjort en kjempejobb for oss slektsforskere i Norge, og jeg er
vel blitt litt bortskjemt siden jeg blir frustrert når jeg ikke kommer
inn på disse sidene.

Anne Lise Hovdal
Kate
2010-02-18 17:21:00 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kate
[...]
Næ, nu skal han nok skovle sne......
--
Kate

gerne ældre.
Kent Friis
2010-02-18 17:33:34 UTC
Post by Kate
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kate
[...]
Det kan ikke betale sig, der kommer mere.

Mvh
Kent
"The Brothers are History"
Kate
2010-02-19 21:46:05 UTC
Post by Kent Friis
Post by Kate
Næ, nu skal han nok skovle sne......
Det kan ikke betale sig, der kommer mere.
Ja. Det er fordelen ved at bo et sted hvor de ikke havde råd til
fortove ;-)
--
Kate

gerne ældre.
Anne Lise Hovdal
2010-02-18 21:08:49 UTC
Post by Kate
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kate
[...]
Han får kanskje tid til å hjelpe henne med å reise opp de veltede
servere etter å ha skuflet(skovlet)sne? Eller kanskje han hjelper
henne med å velte flere servere. :o)

Anne Lise Hovdal
Leyna
2010-03-09 11:58:39 UTC
Post by Kate
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kate
[...]
Kongen skovle sne... That'll be the day! ;o)
Vi havde en mand ude med en minigraver for at kunne komme bare lidt
rundt her.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk
Leyna
2010-03-09 11:55:55 UTC
"Asbjørn Christensen"
Post by Anne Lise Hovdal
[...]
Det er ikke pænt at snakke om folk, når de ikke er til stede. ;o)
--
Leyna
http://www.big-girls.dk
Leyna
http://www.big-girls.dk
x Vuf x
2009-01-15 21:25:59 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kate
[...]
Tak AL. Jeg holdt dagen om lørdagen, fordi jeg skulle
til et møde om søndagen. :-)

Anne Lise Hovdal
2009-01-16 12:27:17 UTC
Post by x Vuf x
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Kate
[...]
Hadde du hele familien på besøk om lørdagen? Håper du
hadde en fin dag.

Anne Lise Hovdal
x Vuf x
2009-01-15 21:23:47 UTC
Post by Kate
Post by Norma Granild
Post by x Vuf x
Smider lige en omgang i Sjatten.
(\___/) « Vif vuf vaf »
|(- -)| __
|^\*/^|_(/))
( |
/ | |--\ |
(_)(_) (_)
Mange tak! Jeg nød den til vores søndagsfrokost! *S*
Åhhhh, jeg var lidt underdrejet i går, så jeg må ile
med et forsinket tillykke på dagen, Sonja og skåååål.
Og et forsinket tak fra mig. Tak Kate. :-D

Asbjørn Christensen
2009-01-12 18:14:46 UTC
|_____| |_____| |_____| |_____| | VIT | | | | | |_|
\_____/ \_____/ \_____/ \_____/ \_____/ \_____/ `-------´
_ (-) (-) (-) (-)
|-| _____ (-) |_| |_| |_| |_|
|:| j_____j | | / T \ / \ / O \ / R \
.'.'. /_____/_\ / \ | U | | H | _____ | D | | e |
/ \ | J | | | C | | B | | O | / \ | E | | d |
|_____| | U | | | O | | O | | F | |FAXE | | N | | E |
| | | I | | | L | | R | | | | FAD | | S | | r |
| ROM | | C | | | A | | G | | | | | | E | | i |
|_____| | E | | |_._| |_._| |_._| |_____| |_._| |_c_|
\_____/ (\___/)
Sonja |(- -)| __
|^\*/^|_(/))
( |
/ | |--\ |
(_)(_) (_)
Ja, men så tillykke da. :-)
- Douglas Adams
x Vuf x
2009-01-15 21:32:30 UTC
Post by x Vuf x
Smider lige en omgang i Sjatten.
_
|-|
|:|
.'.'.
/ \ ( ( ( (
|_____| ) ) ) )
|AKVA-| ._____._ ._____._
| VIT | | | | | |_|
|_____| | TE |_| '.___.'
\_____/ \_____/ `-------´

(\___/)
|(- -)| __
|^\*/^|_(/))
( |
/ | |--\ |
(_)(_) (_)
Post by Asbjørn Christensen
Ja, men så tillykke da. :-)
Tak.
Og lad os så nyde 1 virtuel teknægt
og 1 ditto kaffepunch! :-D

Asbjørn Christensen
2009-01-19 18:19:47 UTC
Post by x Vuf x
Smider lige en omgang i Sjatten.
> [...]
| VIT | | | | | |_|
|_____| | TE |_| '.___.'
\_____/ \_____/ `-------´
(\___/)
|(- -)| __
|^\*/^|_(/))
( |
/ | |--\ |
(_)(_) (_)
Post by Asbjørn Christensen
Ja, men så tillykke da. :-)
Tak.
Og lad os så nyde 1 virtuel teknægt
og 1 ditto kaffepunch! :-D
Så skidt da... :-)
- Douglas Adams
Else Rasmussen
2009-01-13 13:42:01 UTC
|_____| |_____| |_____| |_____| | VIT | | | | | |_|
\_____/ \_____/ \_____/ \_____/ \_____/ \_____/ `-------´
_ (-) (-) (-) (-)
|-| _____ (-) |_| |_| |_| |_|
|:| j_____j | | / T \ / \ / O \ / R \
.'.'. /_____/_\ / \ | U | | H | _____ | D | | e |
/ \ | J | | | C | | B | | O | / \ | E | | d |
|_____| | U | | | O | | O | | F | |FAXE | | N | | E |
| | | I | | | L | | R | | | | FAD | | S | | r |
| ROM | | C | | | A | | G | | | | | | E | | i |
|_____| | E | | |_._| |_._| |_._| |_____| |_._| |_c_|
\_____/ (\___/)
Sonja |(- -)| __
|^\*/^|_(/))
( |
/ | |--\ |
(_)(_) (_)
Tak varm te med honning...er hvis hvad jeg har brug for i dag.

Forsinket tillykke med dagen i går. Jeg håber du havde en rigtig god
dag.

--

Mojn fra Else
www.elses.dk

x Vuf x
2009-01-15 21:40:12 UTC
(\___/)
|(- -)| __
|^\*/^|_(/))
( |
/ | |--\ |
(_)(_) (_)
Post by Else Rasmussen
Tak varm te med honning...er hvis hvad jeg har brug for i dag.
Hvis sandheden skal frem, er det kamillete med honning,
jeg nærmest har levet af både jul og nytår...
Og for at det ikke skal være løgn, er jeg nu på kraftig
penicillinkur grundet blærebetændelse...joooo, I feel lucky!
Post by Else Rasmussen
Forsinket tillykke med dagen i går.
Jeg håber du havde en rigtig goddag.
Ja det var en dejlig dag.
Jeg fik en stor sammenplantning, idet jeg jo ikke kan li'
afskårne blomster, og 2 biografbilletter!!!
Så nu inviterer jeg den af mine børnebørn, jeg ser meget
sjældent, i biffen til "Beverly Hills Chihuahua". :-)

Broegger
2009-02-19 09:50:53 UTC
Post by x Vuf x
Smider lige en omgang i Sjatten.
(\___/)
|(- -)| __
|^\*/^|_(/))
( |
/ | |--\ |
(_)(_) (_)
BØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØVS! Skål! Ocg chai harrr scmidt
flascherne ud.
--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,
http://www.broeggerne.dk
Kent Friis
2009-02-19 17:57:13 UTC
Post by Broegger
Post by x Vuf x
Smider lige en omgang i Sjatten.
(\___/)
|(- -)| __
|^\*/^|_(/))
( |
/ | |--\ |
(_)(_) (_)
BØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØVS! Skål! Ocg chai harrr scmidt
flascherne ud.
Claaauuuss.... Brøggeren har ikke spist op.

Mvh
Kent

... for katten.
Broegger
2009-02-19 22:22:29 UTC
Post by Kent Friis
Post by Broegger
Post by x Vuf x
Smider lige en omgang i Sjatten.
(\___/)
|(- -)| __
|^\*/^|_(/))
( |
/ | |--\ |
(_)(_) (_)
BØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØVS! Skål! Ocg chai harrr
scmidt flascherne ud.
Claaauuuss.... Brøggeren har ikke spist op.
Jeg skal ikke har _hunde_hår i munden!
http://www.broeggerne.dk
Kate
2009-02-21 09:34:43 UTC
Post by Broegger
Post by Kent Friis
Post by Broegger
Post by x Vuf x
Smider lige en omgang i Sjatten.
(\___/)
|(- -)| __
|^\*/^|_(/))
( |
/ | |--\ |
(_)(_) (_)
BØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØVS! Skål! Ocg chai harrr
scmidt flascherne ud.
Claaauuuss.... Brøggeren har ikke spist op.
Jeg skal ikke har _hunde_hår i munden!
Kan du ikke bare spytte dem ud?
--
Kate

gerne ældre.
Broegger
2009-02-21 13:46:34 UTC
Post by Kate
Post by Broegger
Post by Kent Friis
Post by Broegger
Post by x Vuf x
Smider lige en omgang i Sjatten.
(\___/)
|(- -)| __
|^\*/^|_(/))
( |
/ | |--\ |
(_)(_) (_)
[...]
Sidder mellem tænderne!
http://www.broeggerne.dk
Kate
2009-02-21 18:56:36 UTC
Post by Broegger
Post by Kate
Post by Broegger
Post by Kent Friis
Post by Broegger
Post by x Vuf x
Smider lige en omgang i Sjatten.
(\___/)
|(- -)| __
|^\*/^|_(/))
( |
/ | |--\ |
(_)(_) (_)
[...]
Tandstikker?
--
Kate

gerne ældre.
Broegger
2009-02-21 20:28:47 UTC
Post by Kate
Post by Broegger
Post by Kate
Post by Broegger
Post by Kent Friis
Claaauuuss.... Brøggeren har ikke spist op.
Jeg skal ikke har _hunde_hår i munden!
Kan du ikke bare spytte dem ud?
Sidder mellem tænderne!
Tandstikker?
Hellere en pølsner fra kæleskabet.
http://www.broeggerne.dk
Kate
2009-02-21 22:53:54 UTC
Post by Broegger
Post by Kate
Post by Broegger
Post by Kate
Post by Broegger
Post by Kent Friis
[...]
Hmmm, er det ikke noget Sonja plejer at skulle klare?
--
Kate

gerne ældre.
Anne-Marie
2009-02-22 12:21:25 UTC
Post by Broegger
Post by Kate
Post by Broegger
Post by Kent Friis
Post by Broegger
Post by x Vuf x
Smider lige en omgang i Sjatten.
(\___/)
|(- -)| __
|^\*/^|_(/))
( |
/ | |--\ |
(_)(_) (_)
[...]
Så spyt da tænderne ud!
Anne-Marie
Anne Lise Hovdal
2009-02-22 12:38:58 UTC
Post by Anne-Marie
Post by Broegger
Post by Kate
Post by Broegger
Jeg skal ikke har _hunde_hår i munden!
Kan du ikke bare spytte dem ud?
Sidder mellem tænderne!
Så spyt da tænderne ud!
Når han absolutt skal spise hunder så syns jeg han bare kan
ha det så godt(det vil si leve med hundehår i munnen). Så
kanskje han kan la det være å spise hunder en annen gang. :o)

Anne Lise Hovdal
x Vuf x
2009-02-22 20:43:01 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Post by Anne-Marie
Post by Broegger
Post by Kate
Post by Broegger
[...]
Nemlig! Cykellås! ;-D
--
Mvh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Papillonhvalpe haves. 1 dreng og 3 piger, Født 26/9.08
Kan ses på http://www.papillonhuset.dk :-)
Anne Lise Hovdal
2009-02-23 02:09:00 UTC
Post by x Vuf x
Post by Anne Lise Hovdal
Når han absolutt skal spise hunder så syns jeg han bare kan
ha det så godt(det vil si leve med hundehår i munnen). Så
kanskje han kan la det være å spise hunder en annen gang. :o)
Nemlig! Cykellås! ;-D
Hviskemodus: Syns du skal samle alle hundene dine, og
få dem til å skremme Broegger skikkelig. Han blir nok
skremt når alle hundene setter i å knurre iltert på en gang.
Da kommer han vel ikke i nærheten av hundene dine mer. :o)

Anne Lise Hovdal
Broegger
2009-02-22 19:09:30 UTC
Post by Anne-Marie
Post by Broegger
Post by Kate
Post by Broegger
Jeg skal ikke har _hunde_hår i munden!
Kan du ikke bare spytte dem ud?
Sidder mellem tænderne!
Så spyt da tænderne ud!
Aha! Det må jeg prøve.
http://www.broeggerne.dk
x Vuf x
2009-02-22 20:41:50 UTC
Post by Anne-Marie
Post by Broegger
Post by Kate
Post by Broegger
Jeg skal ikke har _hunde_hår i munden!
Kan du ikke bare spytte dem ud?
Sidder mellem tænderne!
Så spyt da tænderne ud!
<TIBAG>...<TOPGAG>

Asbjørn Christensen
2009-03-03 18:36:43 UTC
Post by Broegger
Post by Kate
Post by Broegger
Post by Kent Friis
Post by Broegger
Post by x Vuf x
Smider lige en omgang i Sjatten.
(\___/)
|(- -)| __
|^\*/^|_(/))
( |
/ | |--\ |
(_)(_) (_)
[...]
Så spyt da hele gebisset ud. Du kan altid købe et nyt. ;-)
--
M.m.m.h
Asbjørn
- Douglas Adams
x Vuf x
2009-03-11 01:03:53 UTC
Post by Broegger
Post by Kate
Post by Kent Friis
Claaauuuss.... Brøggeren har ikke spist op.
Jeg skal ikke ha' _hunde_hår i munden!
Øhhh...nååå...Hvilke hår så?
Post by Broegger
Post by Kate
Kan du ikke bare spytte dem ud?
Sidder mellem tænderne!
Så spyt da hele gebisset ud. Du kan altid købe et nyt. ;-)
<TOPGAG>...Brøggeren uden tænder...Gå væk film!

Asbjørn Christensen
2009-03-11 18:37:39 UTC
Post by Broegger
Post by Broegger
Post by Kate
Kan du ikke bare spytte dem ud?
Sidder mellem tænderne!
Så spyt da hele gebisset ud. Du kan altid købe et nyt. ;-)
<TOPGAG>...Brøggeren uden tænder...Gå væk film!
Ja, så er han da virkelig tandløs.... ;-)
--
M.m.m.h
Asbjørn
- Douglas Adams
x Vuf x
2009-03-13 00:11:39 UTC
Post by Broegger
Post by Kate
[...]
<TIBAG>... åhhhh alser...

Asbjørn Christensen
- Douglas Adams
x Vuf x
2009-02-22 20:39:32 UTC
(\___/)
|(- -)| __
|^\*/^|_(/))
( |
/ | |--\ |
(_)(_) (_)
Post by Broegger
Post by Kent Friis
Post by Broegger
BØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØVS! Skål!
Ocg chai harrr scmidt flascherne ud.
Claaauuuss.... Brøggeren har ikke spist op.
Han viser sig ikke mere, siden han tabte sin humor!
Post by Broegger
Jeg skal ikke har _hunde_hår i munden!
Øhhh...
Du vil ikke spise hunden, fordi du har hundehår i munden?

Kent Friis
2009-02-22 20:44:19 UTC
Post by x Vuf x
(\___/)
|(- -)| __
|^\*/^|_(/))
( |
/ | |--\ |
(_)(_) (_)
Post by Kent Friis
Post by Broegger
BØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØVS! Skål!
Ocg chai harrr scmidt flascherne ud.
Claaauuuss.... Brøggeren har ikke spist op.
Han viser sig ikke mere, siden han tabte sin humor!
Har han tabt den? Var det ikke bare konen der forbød ham at bruge
tid på usenet?

Mvh
Kent

... for katten.
x Vuf x
2009-02-23 01:29:16 UTC
Post by Kent Friis
Post by x Vuf x
Post by Kent Friis
Claaauuuss.... Brøggeren har ikke spist op.
Han viser sig ikke mere, siden han tabte sin humor!
Har han tabt den? Var det ikke bare konen der forbød
ham at bruge tid på usenet?
Osse det, men den regel omgikkes han da ret orfte.
Næ han blev stiktosset, da noget, han syntes var sjovt,
ikke var slet så sjovt, da jeg gav igen med samme mønt.
Efter devisen; det er sjovt at grine ad andre,
men ikke sjovt at andre griner ad een! ;-)

Kent Friis
2009-02-23 17:51:25 UTC
Post by x Vuf x
Post by Kent Friis
Post by x Vuf x
Post by Kent Friis
[...]
Han har kigget herind når han har været på besøg hos brormand, hvos
konen ikke kunne holde øje med ham.
Det kan jeg ikke mindes.

Mvh
Kent

... for katten.
x Vuf x
2009-02-26 09:01:09 UTC
Post by Kent Friis
Post by Kent Friis
Post by x Vuf x
Post by Kent Friis
Claaauuuss.... Brøggeren har ikke spist op.
Han viser sig ikke mere, siden han tabte sin humor!
Har han tabt den? Var det ikke bare konen der forbød
ham at bruge tid på usenet?
Osse det, men den regel omgikkes han da ret ofte.
Han har kigget herind når han har været på besøg hos
brormand, hvor konen ikke kunne holde øje med ham.
Ja. :-D
Post by Kent Friis
[...]
Ja jeg kan ikke hjælpe dig til at finde de indlæg, sååå...

Asbjørn Christensen
2009-03-03 18:38:10 UTC
Post by Kent Friis
Post by x Vuf x
(\___/)
|(- -)| __
|^\*/^|_(/))
( |
/ | |--\ |
(_)(_) (_)
Post by Kent Friis
Post by Broegger
[...]
Han går nok bare og hygger sig over i fjæsbogen... :-)
- Douglas Adams
x Vuf x

Anne Lise Hovdal
2009-03-11 02:03:04 UTC
Post by Kent Friis
Post by Broegger
[...]
Han har vel begynt med facebook han som nesten alle andre.
Det er ganske dødt i sjatten, men jammen er det like dødt på
de norske nyhetsgrupper. Det er nok til facebook de fleste
forsvinner ja. Det er trist på news nå om dagen, og nesten
ikke postinger i det heletatt.

Anne Lise Hovdal
x Vuf x
2009-03-13 00:13:54 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Post by x Vuf x
[...]
Jeg kan forestille mig, at årsagen skal findes i,
at man ikke kan sætte fotos ind i newsrupperne...

Anne Lise Hovdal
2009-03-13 18:14:30 UTC
Post by x Vuf x
Post by Anne Lise Hovdal
Post by x Vuf x
[...]
Ja der er du sikkert inne på noe som er riktig. Jeg kunne ikke ha
satt inn foto i facebook heller. Jeg har kominbert skriver/scanner, men
har ikke lært meg å scanne bilder. Jeg burde ha lært meg det, siden
det jo også kan brukes i slektsforskningen jeg holder på med. Bilder
kan jo legges inn i slektsprogrammet.

Anne Lise Hovdal
Asbjørn Christensen
2009-03-11 18:38:17 UTC
Post by Kent Friis
Post by x Vuf x
Post by Kent Friis
Post by Broegger
[...]
Fjæsbogen... ;-)
--
M.m.m.h
Asbjørn
- Douglas Adams
x Vuf x
2009-03-13 00:15:48 UTC
Post by x Vuf x
Post by Asbjørn Christensen
Han går nok bare og hygger sig over i fjæsbogen... :-)
I hvad??? :-D
Fjæsbogen... ;-)
Fjærtebogen eller Fjærtbogen... Men det lyder mere
hen i retning af det rigtige at sige Fjæsbogen... ;-)

Anne Lise Hovdal
2009-03-13 18:16:21 UTC
Post by x Vuf x
[...]
Fjertebogen eller fjærtbogen! Nå ble det stygg og vond lukt her inne.
*Sette opp alle vinduer i sjathuset* for å lufte ut. . :o)

Anne Lise Hovdal
x Vuf x
2009-03-15 10:47:01 UTC
Post by Anne Lise Hovdal
Post by x Vuf x
[...]
Ahhhhh...frisk luft!
Det var dejigt! :-D

Anne Lise Hovdal
2009-03-15 11:50:30 UTC
Post by x Vuf x
Post by Anne Lise Hovdal
Post by x Vuf x
[...]
Ja det var godt med frisk luft, men nå tar jeg igjen vinduene slik at vi
ikke begynner å fryse vi som tross alt er igjen her inne. :o)

Anne Lise Hovdal
Asbjørn Christensen
2009-03-17 20:10:47 UTC
Sun, 15 Mar 2009 12:50:30 +0100, skrev Anne Lise Hovdal følgende
Post by Anne Lise Hovdal
Post by x Vuf x
Post by Anne Lise Hovdal
Post by x Vuf x
[...]
Ja, det er godt nok for koldt til at vinduerne kan stå åbne hele
dagen. :-)
- Douglas Adams
Asbjørn Christensen
2009-03-17 20:10:03 UTC
Post by x Vuf x
[...]
Ja ikke sandt. Det er faktisk et udtryk jeg så Rander benytte.
Æres den der æres bør. :-)
--
M.m.m.h
Asbjørn
- Uffe Vestergaard Pedersen, Sognepræst.
x Vuf x
2009-02-22 20:36:25 UTC
Post by Broegger
Post by x Vuf x
Smider lige en omgang i Sjatten.
(\___/)
|(- -)| __
( )
//||---\|
Post by Broegger
BØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØVS! Skål!
Ocg chai harrr scmidt flascherne ud.
Har du ikke engang afleveret flaskerne på rette sted? :-o
Fyyyyyyy skamme sig!